336 - Verstopte vleermuis

Netherlands GC8K16Q

Claimed by Wilfred 4 years 7 months ago (1h 33m 55s since publication) · visibility Watch (4)

N359, Wijckel, FR, NL

Deze tag ligt niet op het bovenstaande coördinaat

Deze tag wordt geplaatst vanwege het event Bump in the night with NFCE

Los de puzzel op welke bij de foto’s staat om de tag te vinden. De terrein waarde van de tag is T2,5

Mocht je de tag vinden claim deze dan zo snel mogelijk, de coin die bij de tag hoort kun je op halen op 31 oktober 2021 op het event Bump in the night with NFCE

Om het voor iedereen leuk te houden mag er per huishouden mag slechts één tag worden geclaimd. Houd de Facebookpagina Snag the Tag Nederland en België in de gaten voor meer informatie over dit spel. Wil je meer weten over het event kijk dan op de event pagina van Bump in the night with NFCE

Notes

note_addAdd Note

Wilfred
Player


local_offer31

description 4 years 7 months ago

mijn verwachting dat er geen tags meer uit zouden komen voor de 31-10-21, behalve dan die op het event in friesland op 31-10-21 om 18:00. had ik mijn hoop op deze tag niet meer. Dus tv kijken op vrijdag avond zonder telefoon. 21:06, zoon lief zagt: PAP er is weer een tag uit in Hippolytushoef. Gaan we? Ja tuurlijk, wie niet waagt wie niet wint. Dus op weg! Bij de afslag witmarsum zegt thomas er is ook een in wijckel, hup eraf en even de listing bekeken. Een puzzel maar in de auto zo puzzel oplossen lukt echt niet. en ik had ook geen idee hoe ik dit moest oplossen . Dus rijden we weer de snelweg op richting Hippolytushoef, Wel gelijk even een hulplijntje naar mijn zwager uitgegooid voor de puzzel van wijckel. over de afsluitdijk bij de rotonde van den oever z'n 8 min van de locatie "pling" de tag is geclaimd. Sorry familie bosman, had graag een bakje koffie komen drinken maar, de tag in wijckel is nog niet geclaimd. Dus met dezelfde vaart weer richting friesland, denk dat ik op het moment dat ik de tom tom aan zetten nog z'n 40 minuten moest rijden. Op de afsluitdijk richting wijckel krijgen we van mijn zwager de juiste informatie plus het coördinaten door. gelukkig nog steeds geen claim, zelfs niet toen we aankwamen. op locatie zie we el 3 teams waaronder kapitein stuurloos flink zoeken. Thomas! kijk eens hier boven op. Nee niks. Dus maar aangeschoven bij de rest , en zoeken we ook in en rondom de boom. Waar de rest ook al alles aan het uitkammen was. nog een keer bij het hokje kijken. boven op het rooster, waar ik zo niet bij kan. ik roep Thomas . maar kapitein stuurloos 1 van de teams zegt tegen mij kom maar ik geef je wel een voetje. Nu ik zo sta voel ik boven op het roosterde tag, even prutsen en dan heb ik de tag in handen dankzij kapitein stuurloos. nogmaals bedankt kpaitein stuurloos! ik heb genoten van het hele avontuur en bedankt alle hiders voor de leuke jacht en organisatie van het event

kapiteinstuurloos
Player


local_offer37

description 4 years 7 months ago

Wilfred Gefeliciteerd met je tag!

nwpvr
Player


local_offer24

description 4 years 7 months ago

Gefeliciteerd!

TeamKreutzer
Player


local_offer46

description 4 years 7 months ago

Gefeliciteerd

DeBoerMuskee
Player


local_offer39

description 4 years 7 months ago

Gefeliciteerd

Team HARFY
Player


local_offer1

description 4 years 7 months ago

Gefeliciteerd, deze was 'iets te hoog gegrepen' voor mij [;)]

MollieBillie
Player


local_offer17

description 4 years 7 months ago

Gefeliciteerd

Me’Laine
Player


local_offer16

description 4 years 7 months ago

Gefeliciteerd. 🥳 Zag dat het twee uurtjes rijden was vanuit “hier”. Toch net iets te ver met al die kapers op de kust!! 😜

bregtje1988
Player


local_offer17

description 4 years 7 months ago

Gefeliciteerd vanaf de Afsluitdijk 😉

Wilfred
Player


local_offer31

check_circle 4 years 7 months ago · Edited 4 years 7 months ago

Yess yess log volgt, met dank aan kapitein stuurloos.

De Bosmannetjes
Reviewer


local_offer55

publish 4 years 7 months ago

Published.