336 - Verstopte vleermuis
Netherlands GC8K16Q
Claimed by Wilfred 4 years 7 months ago (1h 33m 55s since publication) · visibility Watch (4)
N359, Wijckel, FR, NL
Deze tag ligt niet op het bovenstaande coördinaat
Deze tag wordt geplaatst vanwege het event Bump in the night with NFCE
Los de puzzel op welke bij de foto’s staat om de tag te vinden. De terrein waarde van de tag is T2,5
Mocht je de tag vinden claim deze dan zo snel mogelijk, de coin die bij de tag hoort kun je op halen op 31 oktober 2021 op het event Bump in the night with NFCE
Om het voor iedereen leuk te houden mag er per huishouden mag slechts één tag worden geclaimd. Houd de Facebookpagina Snag the Tag Nederland en België in de gaten voor meer informatie over dit spel. Wil je meer weten over het event kijk dan op de event pagina van Bump in the night with NFCE
Notes
note_addAdd Note|
Wilfred
|
description 4 years 7 months ago
mijn verwachting dat er geen tags meer uit zouden komen voor de 31-10-21, behalve dan die op het event in friesland op 31-10-21 om 18:00. had ik mijn hoop op deze tag niet meer. Dus tv kijken op vrijdag avond zonder telefoon. 21:06, zoon lief zagt: PAP er is weer een tag uit in Hippolytushoef. Gaan we? Ja tuurlijk, wie niet waagt wie niet wint. Dus op weg! Bij de afslag witmarsum zegt thomas er is ook een in wijckel, hup eraf en even de listing bekeken. Een puzzel maar in de auto zo puzzel oplossen lukt echt niet. en ik had ook geen idee hoe ik dit moest oplossen . Dus rijden we weer de snelweg op richting Hippolytushoef, Wel gelijk even een hulplijntje naar mijn zwager uitgegooid voor de puzzel van wijckel. over de afsluitdijk bij de rotonde van den oever z'n 8 min van de locatie "pling" de tag is geclaimd. Sorry familie bosman, had graag een bakje koffie komen drinken maar, de tag in wijckel is nog niet geclaimd. Dus met dezelfde vaart weer richting friesland, denk dat ik op het moment dat ik de tom tom aan zetten nog z'n 40 minuten moest rijden. Op de afsluitdijk richting wijckel krijgen we van mijn zwager de juiste informatie plus het coördinaten door. gelukkig nog steeds geen claim, zelfs niet toen we aankwamen. op locatie zie we el 3 teams waaronder kapitein stuurloos flink zoeken. Thomas! kijk eens hier boven op. Nee niks. Dus maar aangeschoven bij de rest , en zoeken we ook in en rondom de boom. Waar de rest ook al alles aan het uitkammen was. nog een keer bij het hokje kijken. boven op het rooster, waar ik zo niet bij kan. ik roep Thomas . maar kapitein stuurloos 1 van de teams zegt tegen mij kom maar ik geef je wel een voetje. Nu ik zo sta voel ik boven op het roosterde tag, even prutsen en dan heb ik de tag in handen dankzij kapitein stuurloos. nogmaals bedankt kpaitein stuurloos! ik heb genoten van het hele avontuur en bedankt alle hiders voor de leuke jacht en organisatie van het event |
|
kapiteinstuurloos
|
description 4 years 7 months ago
Wilfred Gefeliciteerd met je tag! |
|
nwpvr
|
description 4 years 7 months ago
Gefeliciteerd! |
|
TeamKreutzer
|
description 4 years 7 months ago
Gefeliciteerd |
|
DeBoerMuskee
|
description 4 years 7 months ago
Gefeliciteerd |
|
Team HARFY
|
description 4 years 7 months ago
Gefeliciteerd, deze was 'iets te hoog gegrepen' voor mij [;)] |
|
MollieBillie
|
description 4 years 7 months ago
Gefeliciteerd |
|
Me’Laine
|
description 4 years 7 months ago
Gefeliciteerd. 🥳 Zag dat het twee uurtjes rijden was vanuit “hierâ€. Toch net iets te ver met al die kapers op de kust!! 😜 |
|
bregtje1988
|
description 4 years 7 months ago
Gefeliciteerd vanaf de Afsluitdijk 😉 |
|
Wilfred
|
check_circle 4 years 7 months ago
· Edited 4 years 7 months ago
Yess yess log volgt, met dank aan kapitein stuurloos. |
|
De Bosmannetjes
|
publish 4 years 7 months ago
Published. |

336 - Verstopte vleermuis 