249 - Sticky Bat
Netherlands GC9E6JE
Claimed by Roykuh 4 years 7 months ago (6d 8h 14m 19s since publication) · visibility Watch (2)
Rulstraat, Megen, NB, NL
Meer info over deze tag is te verkrijgen op het event !
🕸Halloween👹 🦇MegenseVleermuisEvent 🦇🎃
Notes
note_addAdd Note|
DH0412
|
description 4 years 7 months ago
Gefeliciteerd tot op het event om je coin op te halen. |
|
Roykuh
|
check_circle 4 years 7 months ago
· Edited 4 years 7 months ago
249 - Sticky Bat De log... Ik vertrek al op tijd richting het event, ben zelf een half uur te vroeg aldus de navi. Het event begint pas om 17u. Als ik over de dijk rij zie ik dat er al een aantal auto's voor het event geparkeerd staan. Ik besluit een stukje om te rijden en te kijken of ik mijn auto erbij kan zetten en zo ook met de neus richting de weg te kan staan. Als ik de weg in rij richting het event staan er borden langs de weg. Deze staan nog opzij dus kan er makkelijk door. Ik denk nog logisch dat ze de straat afsluiten. Als ze hier wat willen gaan organiseren. Terwijl ik de straat ben ingereden spot ik een dikke blauwe kabel die gespannen zit tussen 3 bomen... ik kijk eens goed en tot mijn verbazing spot ik een vleermuis. Deze hangt alleen op een dusdanige hoogte dat ik er niet zo bij kan zonder trap op klim spullen. Laat ik mijn klimspullen nou net meegenomen hebben in de hoop dat er een T5 boom tag online zal komen. Al snel haal ik de spullen uit de auto en begin ik mijn werplijn de boom in te gooien om zo vervolgens mijn klimtouw in de boom te krijgen en naar de tag te klimmen. Ik merk dat wanneer ik mis gooi en de werplijn over het dikke blauw touw loopt dat dit niet een gewoon touw is maar een dik elastiek. Ik kan zo de elastiek met vleermuis eenvoudig naar beneden trekken. Als ik de tag in handen heb komt er een jongetje voorbij gefietst die mij nog vrolijk gedag zegt, ik groet hem netjes terug. Als ik de spullen aan het opruimen ben komt de jongen weer voorbij gefietst en weer groeten wij elkaar. Dan besluit ik mijn auto maar op de parkeerplaats te zetten. Als ik vervolgens op het einde van de weg ben zie ik dat de borden ineens midden op de weg staan. Dan valt het kwartje... dit jongetje ging de straat dus afsluiten😄. Onderweg naar de parkeerplaats zit ik met een dillema de tag claimen om 16.30 of gewoon netjes wachten tot het event begint en duidelijk is wat ik eigenlijk voor deze tag had moeten doen om scheve gezichten te voorkomen... ik besluit het 2e... als het event dan begint en ik de QR-code scan is eigenlijk nog niet meteen duidelijk waar we nu de puzzels kunnen vinden. Als dit probleem opgelost is zie ik dat de tag die ik gevonden heb gewoon een tradi tag te zijn en snel claim ik mijn vonst. Maar als ik vervolgens de coördinaten check waar deze tag zou liggen kom ik helemaal ergens anders uit! Ik vraag het na bij het event en vertel ze eerlijk mijn verhaal. Wat blijkt, de coördinaten in de listing zijn niet juist deze liggen in of tegen de speeltuin aan. In iedergeval niet op de coördinaten waar ik deze tag gevonden heb. Deze lag dus gewoon langs de weg opweg naar het event maar de andere kant op. Al met al dus gewoon vette mazzel gehad met het spotten van deze tag. Bedankt voor de tag een het organiseren van dit event! |
|
cron
|
publish 4 years 7 months ago
Published. |

249 - Sticky Bat 
